Пошук покупця у просторах інтернету – це одне з найважчих завдань для власника інтернет-магазину. Враховуючи велику конкуренцію у сфері інтернет-торгівлі, боротьба за клієнта стає особливо актуальною та помітною в період спаду попиту на той чи інший товар. Як же все-таки заманити клієнтів до свого інтернет-магазину? Щоб відповісти на це питання і не втрачати дорогоцінних покупців, ми рекомендуємо дотримуватися наступних порад.
- Намагатися завжди бути у ТОПі пошукових гігантів.
Лідерство вашого сайту в пошуковій системі гарантує вам постійний приплив клієнтів. Але потрапити на верхівку пошукової видачі не так і просто. Зазвичай цим займаються СЕО-фахівці, а бюджет, що вкладається в просування сайту, займає 15% від прибутку магазину. Такі великі вкладення в СЕО завжди окупаються і приносять солідний прибуток, якщо ви звернулися до досвідчених фахівців, які вже мають солідний досвід у просуванні сайтів.
- Привчаємо клієнтів до покупки у магазині.
Найкраще заманити клієнтів до свого інтернет-магазину зниженням ціни на деякі дрібні товари. Такими товарами можуть бути: флешки, навушники, чохли та інше. Після першої такої покупки за гарною ціною, ваш ресурс стає для покупця як рідний. Якщо люди звикають до одного інтернет-магазину, тоді й наступні товари набувають у своєму «рідному» магазині.
- Приємний дизайн.
Потрапляючи до інтернет-магазину, покупець повинен почуватися комфортно. Люди хочуть бачити якісні картинки товару, докладні характеристики, широке опис, відгуки інших покупців. Все це має бути зручно розташоване на сторінці, шрифт має бути досить великим, а також контрастно виділятися на загальному тлі, наголошуючи на важливих моментах.
- Знижки, акції, промо-коди.
Можливість придбати товар за знижкою або отримати її на супутній товар не залишить байдужим людей зацікавлених у покупці. Хорошим ходом буде відправка промо-коду в e-mail розсилці для постійних покупців. Організація такого розсилки після свят, а також у період затишшя позитивно позначиться на ваших продажах.