Новий рік – це серйозний привід підбиття підсумків, роботи над помилками, і впровадження нових трендів SEO просування. У цій статті ми розглянемо основні рекомендації фахівців і дізнаємося, як же потрапити в ТОП, тримаючи руку на пульсі останніх змін.
Почнемо з невеликої статистики.
На зображенні ми бачимо рейтинг світових пошукових систем за підсумками 2019 року. Не здивовані, правда? Новорічного дива не сталося, і чемпіон залишився чемпіоном.
Також згідно з указом №133/2017 на всій території України припиняють роботу пошукові сервіси “Яндекс” та “Mail.ru”. І незважаючи на активне використання українським громадянами різних VPN сервісів,- в Україні пошуковик Google використовують 92,97% користувачів мережі інтернет.
Грунтуючись на даних нашої статистики, ми не розглядатимемо пошукові системи з рейтингом нижче 5%, а значить нікого крім Google.
Отже, розглянемо, що нам радять SEO фахівці, інтернет джерела і сам GOOGLE для підвищення позицій вашого сайту.
Найважливіше – це контент.
Контент має бути якісним та унікальним. Ось що з цього приводу говорять спеціалісти Google (відео має російськомовні субтитри).
Ключові принципи Google щодо контенту:
- Створюйте сторінки в першу чергу для користувачів, а не пошукових систем.
- Не вводьте користувачів в оману.
- Намагайтеся не вдаватися до хитрощів для покращення рейтингу в пошукових системах. Керуйтеся золотим правилом: якщо ви можете легко пояснити власнику конкуруючого веб-сайту або співробітнику Google доцільність ваших дій із сайтом…
- Подумайте про те, чим ваш сайт є унікальним, у чому його цінність для користувачів і що змушує їх повертатися на нього знову і знову. Ваш сайт має виділятися серед конкурентів. І мова тут йде не про яскравий та красивий дизайн.
Наявність HTTPS або SSL сертифіката безпеки.
За замовчуванням сайти мають протокол HTTP-з’єднання.
З недавніх пір Google вважає його вразливим. При такому типі з’єднання Chrome та інші браузери від компанії Google на всіх платформах (мобільний- android, пк-windows та ін.) видає перекреслений замочок поряд з адресою сайту
Якщо підключити сертифікат безпеки SSL, тоді ми отримуємо безпечне з’єднання за протоколом HTTPS. І звичайно зелений замочок поряд.
Ведучі сайти всі мають SSL сертифікат безпеки, а банки обов’язково користуються таким типом з’єднання (наприклад web-time.com.ua теж має такий сертифікат). Висновок: із двох сайтів, що претендують на ту саму позицію, пріоритет надається більш безпечному сайту.
Зворотні посилання
Зворотні посилання або англ. Backlinks – це найважливіший інструмент будь-якого “сеошника”. Якщо про якість сайту пошукові роботи дізнаються із вашого контенту. То від зворотних посилань вони дізнаються про його авторитетність. І що авторитетніше сайт на вас посилається, – тим краще. Як мінімум, це додаткове джерело трафіку на ваш сайт.
Чи впливають зворотні посилання на ранжування сайтів у пошуковій системі Google досі? Однозначно, так!
І якщо на початку розвитку пошукова система в основному брала до уваги кількість зворотних посилань, і мало вивчала їх якість. То зараз ситуація докорінно навпаки. Перевага надається сайтам із зворотними посиланнями з авторитетних та популярних джерел.
Висновок. Контент, безпека, авторитетність.
Якісний контент, безпека користувачів та авторитетність вашого сайту повинні стати його основними характеристиками. Саме на них слід звернути особливу увагу.