SEO просування сайту у 2020 році або як вивести свій сайт у ТОП.

Новий рік – це серйозний привід підбиття підсумків, роботи над помилками, і впровадження нових трендів SEO просування. У цій статті ми розглянемо основні рекомендації фахівців і дізнаємося, як же потрапити в ТОП, тримаючи руку на пульсі останніх змін.

Почнемо з невеликої статистики.

Search engine ranking in 2019На зображенні ми бачимо рейтинг світових пошукових систем за підсумками 2019 року. Не здивовані, правда? Новорічного дива не сталося, і чемпіон залишився чемпіоном.

Також згідно з указом №133/2017 на всій території України припиняють роботу пошукові сервіси “Яндекс” та “Mail.ru”. І незважаючи на активне використання українським громадянами різних VPN сервісів,- в Україні пошуковик Google використовують 92,97% користувачів мережі інтернет.

Грунтуючись на даних нашої статистики, ми не розглядатимемо пошукові системи з рейтингом нижче 5%, а значить нікого крім Google.

Отже, розглянемо, що нам радять SEO фахівці, інтернет джерела і сам GOOGLE для підвищення позицій вашого сайту.

Найважливіше – це контент.

Контент має бути якісним та унікальним. Ось що з цього приводу говорять спеціалісти Google (відео має російськомовні субтитри).

Ключові принципи Google щодо контенту:

  • Створюйте сторінки в першу чергу для користувачів, а не пошукових систем.
  • Не вводьте користувачів в оману.
  • Намагайтеся не вдаватися до хитрощів для покращення рейтингу в пошукових системах. Керуйтеся золотим правилом: якщо ви можете легко пояснити власнику конкуруючого веб-сайту або співробітнику Google доцільність ваших дій із сайтом…
  • Подумайте про те, чим ваш сайт є унікальним, у чому його цінність для користувачів і що змушує їх повертатися на нього знову і знову. Ваш сайт має виділятися серед конкурентів. І мова тут йде не про яскравий та красивий дизайн.

 

Наявність HTTPS або SSL сертифіката безпеки.

При використанні SSL сертифіката інформація передається в закодованому вигляді за HTTPS і розшифрувати її можна лише за допомогою спеціального ключа на відміну від звичайний протокол HTTP. Для роботи протоколу HTTPS потрібно, щоб на сервері було встановлено SSL сертифікат безпеки.
Складно та незрозуміло? Ось як це виглядає наочно.

Ваше з'єднання не захищене

За замовчуванням сайти мають протокол HTTP-з’єднання.
З недавніх пір Google вважає його вразливим. При такому типі з’єднання Chrome та інші браузери від компанії Google на всіх платформах (мобільний- android, пк-windows та ін.) видає перекреслений замочок поряд з адресою сайту
Якщо підключити сертифікат безпеки SSL, тоді ми отримуємо безпечне з’єднання за протоколом HTTPS. І звичайно зелений замочок поряд.

ssl сертифікат

Ведучі сайти всі мають SSL сертифікат безпеки, а банки обов’язково користуються таким типом з’єднання (наприклад web-time.com.ua теж має такий сертифікат). Висновок: із двох сайтів, що претендують на ту саму позицію, пріоритет надається більш безпечному сайту.

 

Зворотні посилання

Backlinks

Зворотні посилання або англ. Backlinks – це найважливіший інструмент будь-якого “сеошника”. Якщо про якість сайту пошукові роботи дізнаються із вашого контенту. То від зворотних посилань вони дізнаються про його авторитетність. І що авторитетніше сайт на вас посилається, – тим краще. Як мінімум, це додаткове джерело трафіку на ваш сайт.

Чи впливають зворотні посилання на ранжування сайтів у пошуковій системі Google досі? Однозначно, так!

І якщо на початку розвитку пошукова система в основному брала до уваги кількість зворотних посилань, і мало вивчала їх якість. То зараз ситуація докорінно навпаки. Перевага надається сайтам із зворотними посиланнями з авторитетних та популярних джерел.

 

Висновок. Контент, безпека, авторитетність.

Якісний контент, безпека користувачів та авторитетність вашого сайту повинні стати його основними характеристиками. Саме на них слід звернути особливу увагу.

 

Зателефонувати

 

Viber

 

Зворотний дзвінок